نقد آلبوم های رپ فارسی

تحلیل و نقد و بررسی موسیقی های معناگرا


رپر هایی که دوست دختر سلبریتی داشتن (+با عکس)

تتلو و تینا آخوندتبار

البته توتول که رپر حساب نمیاد، تینا بازیگر بود بعدها بوکسور شد و برای من خیلی جالبه چجوری با بینی عمل کرده این ریسک رو پذیرفت. موفق باشه به امید خدا. بریم بعدی.. بروپایین 

تینا آخوندتبار و تتلو

تتلو و رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی

از اعراب وطن هستن خانوم سیاحی که حرفه مدلینگ و بازیگری رو انجام میدن

خدایی این توتول رپر نی یجوری پاپخونه خودشو چسبونده با رپ و آر اند بی تا طرفدار جذب کنه چون پاپ طرفداری نداره دیگه

رامانا سیاحی و امیر تتلو

کاردو و مایا قربانی (نوه گوگوش)

مایا قربانی مدل برند لویی ویتون نوه گوگوش هم هستش مدتی دوست دختر کاردو بود که گوگوش به دلیل رپر بودن کاردو رابطه اونارو خراب کرد

و بعدها خودش با کاردو دوست شد و مایا بخاطر این موضوع دوستیشو با کاردو انکار میکنه و تا مدت ها با مادر بزرگش قطع رابطه بود

مایا قربانی و کاردو

شاهین نجفی و لیلی بازرگان (نوه مهدی بازرگان)

لیلی نوه مهدی بازرگان وزیر اول ایرانه که شاهین بخاطر اینکه خانواده شون سیاسیه چسبید بهش

شاهین هم رپر حساب نمیاد و در اصل یه سبک ترکیبی از مداحی با سیاسی چس ناله خون داره هیچ شباهتی به هنر رپ و راک نداره

شاهین نجفی و لیلی بازرکان

هیچکس و پانی

پانته آ معروف به پانی اولین رپر زن قبل از سالومه mc بود که هیچکس گولش میزد و بووووق

هیچکس و پانی

هیچکس و آزاده اکبری

آزاده همسر هیچکسه که فعال اجتماعیه و شهرتی داره برای خودش توی خرابکاری کردن به اسم فمنیسم و حقوق بشر

عرفان و کیمیا

کیمیا از مدل هایی بود که از رپ بدش میومد و عرفان زن ذلیل بخاطرش رپ رو کنار گذاشت!!!

و بعد از جدایی دوباره خیلی ضایع برگشت تو رپ

پیشرو و آوا

آوا خواننده r&b بود که بلافاصله بعد از جدایی پیشرو و همسرش فرزانه اومد تو زندگی پیشرو

شنبه 15 آبان 1400برچسب:دوست دختر رپرها,دوست دختر رپر,دوست دختر شایع,دوست دختر هیچکس,آوا ابراهیمی,مایا قربانی,مایا قربانی و کاردو,دوست دختر کاردو,کاردو و مایا قربانی,mya ghorbani,reza pishro,ava ebrahimi,آزاده اکبری,azade akbari,azadeh akbari,آوا ابراهیمی,آتیش و پیشرو,دوست دختر پوتک,دوست دختر جدید تتلو,دوست دختر مهراد هیدن,دوست دختر چیست,دوست پسر گوگوش,دوست پسر نوه گوگوش,دوست دختر عرفان پایدار,دوست دختر شاهین نجفی,دوست دختر تتلو,دوست دختر رپ,دوست دختر رضا پیشرو,دوست دختر فدایی,دوست دختر قاف,دوست دختر داریوش تبهکار,دوست دختر بامداد,دوست دختر هیپ هاپی,دوست دختر,

  توسط عمو مصی  |
 

بهترین رپر نسل چهار رپ فارسی کیست؟

کاردو

اعلام منبع: این مقاله کپی شده از این سایت می باشد::: ( بیوگرافی کاردو رپر + عکس های جدید و رابطه او با نوه گوگوش )

کاردو، نام یکی از رپر های جدید و نوظهور رپ فارسی می باشد که تمامی فعالیت های خود را به صورت ناشناس انجام می دهد. این چهره در ماه های اخیر به دلیل آشکار شدن رابطه اش با نوه گوگوش، به یکی از چهره های بسیار حاشیه برانگیز و جنجالی فضا مجازی تبدیل شد.

کاردو کیست؟

موسیقی رپ امروزه بستر گسترده ای را برای استعداد یابی جوانان ایرانی فراهم کرده است. به طوری که امروزه رپر های نوظهور و جدیدی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده اند که می توان از آن ها به عنوان استعداد های جدید و بی نظیر موسیقی سبک رپ فارسی نام برد. یکی از چهره هایی که به تازگی به عنوان رپر در اینستاگرام و اپلیکیشن های مجازی دیگر شناخته شده و توانسته با آثار هنری اش محبوبیت و مشهوریت اندکی را برای خود به دست آورد، کاردو می باشد. این چهره در حال حاضر به عنوان یکی از مشهورترین رپر های ایرانی نسل چهارم فعالیت خود را در اپلیکیشن یوتیوب آغاز کرده است.

کاردو یکی از چهره های جدید موسیقی رپ فارسی است که برخلاف دیگر خوانندگان فعال در این زمینه، هیچ تمایلی به شهرت در بین علاقه مندان موسیقی رپ ندارد که این امر از اصلی ترین دلایل محبوبیت او در بین طرفدارانش می باشد. ناشناخته بودن این چهره و همچنین سبک منحصر به فرد موسیقی اش، موجب شد تا طرفداران او به صورت روزانه افزایش پیدا کنند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد محل تولد، تاریخ تولد، نام اصلی و یا حتی خانواده این رپر نسل چهارمی وجود ندارد و او نیز تا کنون در این باره به صحبت نپرداخته است.

عکس های کاردو را در کجا ببینیم؟

همان طور که در مطالب پیشین ذکر شد، یکی از اصلی ترین عقاید این رپر نوظهور ایرانی این است که تمامی فعالیت های خود را به صورت ناشناس به سرانجام برساند. از این جهت تا کنون هیچ تصویری مبنی بر چهره واقعی این خواننده منتشر نشده است. البته کاردو در پیج اینستاگرامی خود تصاویری را به اشتراک گذاشته است که با انجام گریم و میکاپ سعی کرده تا چهره اصلی خود را بپوشاند. اما با دقت در این تصاویر و بررسی بیشتر آن ها می توان متوجه شد که بر روی صورت او جای زخم عمیقی به چشم می خورد.

مو های فر و پرحجم این چهره، یکی دیگر از ویژگی های ظاهری او می باشد که او را از سایر رپر های هم نسل خود متمایز می کند. به دلیل این که این رپر نسل چهارمی تا کنون تصاویر چهره اصلی خود را در هیچ فضای مجازی منتشر نکرده بود، چهره های سودجویی از نام او استفاده کردند و خود را کاردو نامیدند. از این جهت توجه داشته باشید که هر فرد با ادعای این که کاردو است، دروغ می گوید و کلاهبرداری بیش نیست.

کاردو شیطان پرست نیست

گریم های منحصر به فرد و جالب این رپر نسل چهارمی بر روی صورت خود موجب شد، تا بسیاری از کاربران فضای مجازی به اشتباه به او شیطان پرست بگویند که اشتباهی بیش نیست.

همسر کاردو کیست؟ (نگاه های بد به دوست دختر افغانم تو پارک)

در آهنگ سر به زیر کاردو به معشوق و محبوبی از کشور افغانستان میکنید اما با بررسی صحبن  های سلبریتی ها درباره کاردو، با نام مایا قربانی (مدل مشهور و نوه گوگوش خواننده پاپ) رو به رو خواهیم شد. مایا قربانی نامی آشنا در دنیای مد و فشن می باشد. این چهره همچنین به اعتبار نام مادر بزرگ خود، گوگوش، توانست تا در اینستاگرام به سرعت شناخته شود. مایا قربانی در حال حاضر یکی از مدلینگ های اصلی برند معتبر و محبوب لویی ویتون است که به تازگی خبر هایی مبنی بر رابطه دوستی او با کاردو در فضای مجازی به گوش می رسد. گفته می شود که مایا قربانی و این رپر نسل جدید ایرانی به مدت چند سال با یکدیگر رابطه عاطفی داشته اند و در حال حاضر به دلایل کاملاً نامعلوم از یکدیگر جدا شده اند.

پس از انتشار این خبرها در فضا های مجازی، مایا قربانی به سرعت واکنش نشان داد و صحبت های توهین آمیزی را در مورد کاردو در لایو اینستاگرامی خود منتشر نمود. صحبت های این مدل محبوب موجب شد تا طرفدارانش از او ناراحت شده و تعداد فالوور هایش به سرعت کاهش پیدا نمایند. این چهره همچنین در لایو اینستاگرام خود اعلام کرد که هیچ ارتباطی با کاردو ندارد و اصلاً این رپر را نمی شناسد. کاردو نیز در این رابطه هیچ صحبتی نکرد و همچنان با سکوت به انجام فعالیت های رپری خود پرداخت.

کاردو در کدام کشور زندگی می کند؟

کاردو را می توان ناشناس ترین رپر نسل چهارمی ایرانی تبار دانست. زیرا که این چهره تا کنون در مورد محل زادگاه و محل سکونت کنونی اش اطلاعاتی را در دسترس علاقه مندان خود قرار نداده است. دلیل این امر را می توان تنفر او از شهرت دانست. وی هیچ تمایلی به شناخته شدن ندارد و به همین دلیل نمی توان عنوان کرد که او در حال حاضر فعالیت های رپری خود را در کدام کشور به سرانجام می رساند. با توجه به محدودیت هایی که کشور ایران در مورد رپر های فارسی زبان اعمال می کند، قطعاً این رپر جدید در ایران حضور ندارد.

اما از آن جایی که گفته می شود این چهره با مایا قربانی مدتی را در رابطه عاطفی قرار داشته است، به احتمال زیاد می توان گفت که در لس آنجلس آمریکا سکونت دارد. جالب است بدانید که نخستین موزیک ویدیویی که از کاردو در یوتیوب منتشر شد، با استقبال یکی از کمپانی های هالیوودی آمریکا رو به رو گردید. این امر توانست توجه آمریکایی ها را نیز به صدا و سبک منحصر به فرد این رپر ایرانی جلب کند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با کاردو انجام شده است؟

با قاطعیت می توان عنوان کرد که تا کنون هیچ مصاحبه ای با این رپر جدید ایرانی انجام نگرفته و او نیز در هیچ رسانه هنری حضور نداشته است. این امر موجب شده تا کاردو کمتر از سایر هم نسل های خود شناخته و محبوب شود و به شهرت کمتری دست پیدا نماید. این چهره از این امر اصلاً ناراحت نیست و تمایلی نیز به انجام مصاحبه با هیچ رسانه ای ندارد. البته تا کنون رسانه های هنری مختلفی که در زمینه بیوگرافی رپر های نسل جدید فعالیت می کنند، توجه بسیار زیادی به این خواننده روا داشته اند و در صدد مصاحبه با او می باشند، اما تا کنون هیچ کس نتوانسته با این چهره جدید ارتباط برقرار نماید.

چه حاشیه ای هایی برای این رپر به وجود آمده است؟

چهره مرموز کاردو و ناشناخته بودن او، به خودی خود بزرگ ترین حاشیه و شایعات را برای این چهره به وجود آورده است. همان طور که در مطالب پیشین ذکر شد، یکی از بزرگ ترین حاشیه هایی که گریبان این خواننده نسل جدید موسیقی رپ فارسی را گرفت، شایعات مبنی بر شیطان پرستی او می باشد. برخی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که او دارای سوء پیشینه است و از این جهت نمی خواهد که چهره اش را نمایان کند. پس از انتشار خبر جدایی این رپر نسل چهارمی از مایا قربانی، شایعات و حاشیه های بزرگ تری برای او ایجاد شد که بر روی رابطه جدید این رپر فارسی زبان تمرکز داشته اند.

برخی از کاربران بر این عقیده هستند که عامل جدایی این دو چهره، خواننده مشهور و محبوب ایرانی و مادر بزرگ مایا قربانی، گوگوش، می باشد. طبق گفته این کاربران، گوگوش با کاردو وارد رابطه عاطفی شده و از این جهت رابطه گوگوش و با نوه خود نیز مکدر گردیده است. پس از گسترش این حاشیه ها و شایعات، این رپر نسل جوان ایرانی سرانجام سکوت خود را شکست و صراحتاً این خبرها را تکذیب نمود.

بهترین آهنگ های کاردو کدامند؟

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از آغاز فعالیت و انتشار موسیقی این رپر نسل چهارمی در دسترس نیست، زیرا که این چهره تمامی ترک های خود را در تاریخ های مختلف منتشر کرده است. در حال حاضر این چهره محبوب ایرانی توانسته حدود ۱۰ ترک منحصر به فرد را در اختیار علاقه مندان خود قرار دهد. یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب شده ترک های این خواننده در شبکه های مجازی بسیار وایرال شود و روزانه به شهرت این چهره افزوده شود، این است که او صدای قشر ضعیف جامعه ایران می باشد. در واقع با بررسی متن ترک های این خواننده می توان به این پی برد که بیشتر در مورد مشکلات زندگی قشر کارگر ایرانی به صحبت می پردازد.

وی تاکنون هیچ کدام از ترک های خود را به صورت خودجوش در یوتیوب یا اینستاگرام به اشتراک نگذاشته و تیزر های آلبوم او و سینگل ترک های این چهره توسط طرفداران و فن پیج هایش در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته اند. با این حال نمی توان از زیبایی سبک و صدای این خواننده چشم پوشی کرد. با این که این چهره یکی از رپر های ناشناس ایرانی می باشد، اما جالب است بدانید که برخی از ترک های او توانسته اند بیش از یک میلیون بار دانلود شوند.

آهنگ فصل اول

یکی از نخستین ترک هایی که توسط این رپر جوان ایرانی در اختیار طرفدارانش قرار گرفت، ترکی به نام فصل اول می باشد. فصل اول در واقع آهنگ اصلی نخستین آلبوم این خواننده با همین نام است و توانست تاثیر چشمگیری در پیشرفت کاردو داشته باشد. این ترک در مورد زندگی شخصی صحبت می کند که برای ورود به دنیای هنری مورد علاقه خود مشکلات و سختی های بسیار زیادی را متحمل شده است. برخی از کاربران فضای مجازی بر این عقیده هستند که ترک فصل اول بیانگر زندگی شخص کاردو مشکلات او می باشد. آن چه در این ترک توانست نظر دوستداران موسیقی رپ را به خود جلب کند، این است که ابیات ابتدایی و انتهایی این آهنگ با یک ادبیات جدید و توسط کاردو نوشته شده اند.

آهنگ تانک های صورتی

تانک های صورتی را می توان یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه ترین آهنگ های منتشر شده توسط این خواننده نسل چهارمی ایرانی تبار دانست تیزر این ترک محبوب، تصویری از یک اوضاع ناآرام را نمایش می دهد که این امر موجب شد تا شایعاتی مبنی بر شیطان پرست بودن کاردو به راه بیفتد. این خواننده با انتشار آهنگ تانک ‌های صورتی، قصد داشت تا اوضاع ناآرام سیاسی و اجتماعی جامعه ایران را به تصویر بکشد و همچنین در این ترک، در مورد اوضاع زندگی مردم چین و پاریس نیز به صحبت پرداخته است. آهنگ تانک های صورتی با موج استقبال جدیدی از سوی طرفداران این چهره رو به رو شد و بسیاری از چهره های شناخته شده اینستاگرامی نیز به آن واکنش های مثبتی را نشان دادند.

آهنگ سادیسم

از دیگر آهنگ های جنجالی و بسیار پرحاشیه این خواننده نسل جوان ایرانی می توان به آهنگ سادیسم اشاره کرد. سادیسم در واقع یکی از قطعه های هارد کور منتشر شده توسط کاردو می باشد که در آن به دیس و انتقاد بسیاری از چهره های مافیا در موسیقی رپ پرداخته است. این ترک در واقع نخستین دیس ترکی است که به تمسخر دیگر رپر های فعال در ایران می پردازد و همچنین به دلیل بیت بسیار کوبنده ای که دارد، موجب شده تا مافیای موسیقی رپ فارسی به آن واکنش نشان دهند. در حال حاضر برای دانلود کردن این ترک محبوب می توانید به بسیاری از سایت های فعال در زمینه انتشار موسیقی رپ فارسی مراجعه نمایید.

آهنگ اژدها

آهنگ اژدها را می توان یکی دیگر از نخستین سینگل ترک های منتشر شده توسط این چهره دانست. در واقع بسیاری از طرفداران کاردو او را با انتشار ترک اژدها می شناسند. بیت مخصوصی که این خواننده موسیقی رپ در تمامی ترک های خود به کار می برد، کاملاً ابداعی و منحصر به فرد به خود می باشد و از این جهت توانسته محبوبیت و جذابیت بی شماری را برای ترک های خود به ارمغان آورد. اژدها یکی دیگر از دیس ترک های محبوب این رپر نسل چهارمی است که هم اکنون نیز در پلی لیست بسیاری از علاقه مندان او به چشم می خورد. ترک اژدها موجب شد تا توجه بسیاری از چهره های آمریکایی نیز به سمت این خواننده با استعداد ایرانی جلب شود.

آهنگ سر به زیر

با بررسی تمام ترک های منتشر شده توسط این خواننده نوظهور سبک رپ فارسی، می توان به این نتیجه رسید که او یکی از با استعداد ترین خوانندگان نسل چهارم رپ فارسی می باشد که تا کنون توانسته ترک های خاص و متفاوتی را منتشر کند. در واقع بیت هیچ کدام از آهنگ های منتشر شده توسط این رپر با دیگر رقیبانش یکسان نیست و این تفاوت موجب شده تا توجه بسیاری از چهره ها به او جلب شود. آهنگ سر به زیر یکی از سینگل ترک های محبوب کاردو می باشد که در آن به دیس شبکه صدای آمریکا پرداخت.

برنامه شباهنگ با مجری گری بهنود مُکری، یکی از برنامه های فارسی زبانی است که از شبکه صدای آمریکا پخش می گردد. کاردو در ترک سر به زیر به طور کاملاً صریح این برنامه را دیس کرد و انتقاداتی را به مجری این برنامه محبوب فارسی زبان روا داشت. جالب است بدانید که بهنود مکری علاوه بر این که از این انتقاد ها ناراحت نشد، بلکه در برنامه شباهنگ نیز عنوان کرد که این دیس ترک، یکی از بهترین دیس ترک های دنیای رپ فارسی می باشد و از خواننده آن حمایت کرد.

آدرس پیج اینستاگرام کاردو چیست؟

کاردو اینستا فعالی ندارد. در واقع این چهره فعالیت اصلی انتشار موسیقی خود را در یوتیوب آغاز کرد اما پس از گذشت مدتی، طرفداران و مخاطبان او خواهان راه اندازی یک پیج در اینستاگرام توسط رپر محبوبشان شدند. این چهره نیز برای احترام به مخاطبان و علاقه مندان خود یک پیج اینستاگرامی را در سال اخیر راه اندازی کرد و خبر های انتشار ترک های خود را از طریق آن اطلاع رسانی می کند. وی در حال حاضر تنها یک پیج با آیدی ikaardo در اینستاگرام دارد و تنها ۱۱ پست را با علاقه مندانش به اشتراک گذاشته است. این چهره همچنین توجه حدود ۵۰ هزار کاربر اینستاگرامی را به پیج خود جلب کرده و آدرس یوتیوب و تلگرامش را در هایلایت های پیج خود قرار داده است.

یوتیوب کاردو youtube.com/KAARDO

همان طور که در مطالب پیشین ذکر شد، فعالیت اصلی این خواننده نسل چهارم ایرانی در یوتیوب آغاز شد. این چهره حدود ۶ سال پیش نخستین ترک خود را در چنل یوتیوب خود به اشتراک گذاشت و پس از آن توانست تا حدودی در دنیای رپ فارسی نام آور باشد. برای این که بتوانید به چنل یوتیوب این رپر نوظهور دسترسی پیدا کنید، کافی است تا نام او را در قسمت سرچ این اپلیکیشن وارد کرده و سپس چنل مخصوص این رپر را سابسکرایب کنید. همچنین می توانید به پیج اینستاگرام کاردو مراجعه کرده و در قسمت هایلایت های این پیج به صورت مستقیم، به لینک چنل یوتیوب او دسترسی پیدا نمایید. در حال حاضر خبر هایی از حضور این چهره در اپلیکیشن جدید کلاب هاوس به چشم می خورد، اما باید بدانید که کلاب هاوس کاردو فعال نیست و او هیچ صفحه ای در این اپلیکیشن ندارد.

برای دانلود آهنگ های کاردو چه کاری باید انجام داد؟ Telegram @kaardo

SoundCloud.com/ikaardo

از آن جایی که فعالیت این رپر نسل چهارمی در سکوت و به صورت کاملا ناشناس انجام می گیرد، بسیاری از سایت هایی که در زمینه انتشار موسیقی رپ فعالیت می کند، تا کنون لینک دانلود ترک های این رپر را در دسترس کاربران قرار نداده اند. از این جهت برای این که بتوانید به راحتی آهنگ های کاردو را دانلود نمایید، کافی است تا به پیج اینستاگرام رجوع کرده و سپس وارد کانال تلگرامش شوید. این رپر محبوب تمامی ترک های منتشر شده خود را در کانال تلگرامش به اشتراک گذاشته و علاقه مندان او به راحتی می توانند ترک های این چهره را دانلود نمایند.

آلبوم کاردو چه نام دارد؟

گفته می شود که کاردو در حال حاضر تنها یک فول آلبوم را منتشر کرده است که آن نیز آلبوم فصل اول می باشد. آلبوم فصل اول، نخستین آلبوم به اشتراک گذاشته شده توسط این چهره بود که تمامی ترک های آن در تاریخ های مختلف ضبط گردید. از این جهت اطلاع دقیقی در مورد تاریخ انتشار دقیق این آلبوم در دسترس نمی باشد. در حال حاضر با بررسی پیج اینستاگرامی این رپر جوان، می توان به این پی برد که او مشغول ضبط آلبوم جدید خود به نام “شهربازی متروک” می باشد که تا کنون تنها سه ترک از این آلبوم کوتاه منتشر شده است. بیوه سیاه سومین ترک این آلبوم و جدید ترین آهنگ این رپر ایرانی است که توانسته در همین ابتدا راه، محبوبیت بی نظیری را در بین طرفداران و رپ دوستان کسب نماید.

علت پنهان کردن چهره کاردو چیست؟

در حال حاضر علت این که این خواننده نوظهور فارسی زبان چهره خود را در شبکه های مجازی نمایان نکرده و آن را پنهان می کند، به طور دقیق مشخص نیست. اما با صحبت هایی که او در اینستاگرام خود انجام داده می توان به تنفرش از شهرت اشاره کرد. این چهره همچنین نام و نام خانوادگی اصلی خود را نیز مطرح نکرده و از همان ابتدا، فعالیتش را با نام هنری کاردو آغاز کرد.

این خواننده با چه افرادی فیت داده است؟

تا کنون هیچ گونه همکاری بین این خواننده نوظهور نسل چهارمی با دیگر خواننده های فعال در زمینه انتشار موسیقی رپ فارسی مشاهده نشده است. در واقع می توان گفت که این چهره تمام فعالیت های ضبط و انتشار موسیقی خود را به صورت مستقل و تنهایی انجام می دهد و با هیچ رپری فیت نداده است.

سوالات متداول

  1. کاردو در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    وی یکی از خوانندگان نسل چهارم ایرانی است که مشغول به انتشار موسیقی سبک رپ فارسی می باشد.

  2. کاردو در کدام کشور سکونت دارد؟

    اطلاعات دقیقی از محل زندگی او مشخص نیست اما احتمالا ساکن آمریکا می باشد.

  3. کاردو چه رابطه ای با مایا قربانی دارد؟

    این دو چهره در گذشته با یکدیگر رابطه عاطفی داشته اند و در حال حاضر جدا شده اند.

  4. دلیل عدم انتشار تصاویر کاردو چیست؟

    وی به شهرت علاقه ای ندارد و نمی خواهد کسی او را بشناسد.

شنبه 8 آبان 1400برچسب:کاردو,شهربازی متروک,کاردو شهر بازی متروک,,کاردو شهربازی,دانلود اهنگ های کاردو,KAARDO,کاردو کیست,کاردو کنتاکی,گیاه کاردوو,شهر کاردو,معنی کاردو,اسم کاردو,اسم های کوردی,اسم های کردی,اهنگ رپ جدید,دانلود رپ,دانلود رپ جدید,استعداد رپ,کاور مفهومی,عکس مفهومی,نماد اختاپوس,اختاپوس نماد چیست,اختاپوس رپ,اهنگ اختاپوس,kaardo shahre baziye matrook,kardo shahre bazi,kardo faze lang,kardo ejdeha,kardo 1,kardo sadism,kaardo sadism,kaardo ejdeha,cardo ejdeha,kaardo ezhdeha,aardo new,kaardo songs,دانلود اهنگ شهربازی کاردو,کاردو اهنگ جدید,کاردو رپر,کاردو سادیسم,تمام اهنگای کاردو,کاردو زندگی خیابونی,کاردو نفرت,کاردو دیس,دیس کاردو,کاردو و شاهین نجفی,کاردو و رضا پیشرو,کاردو و امیر تتلو,نوه گوگوش,mya ghorbani,مایا قربانی,دیس ترک,دانلود فول البوم حمید صفت,دانلود فول البوم جی دال,دانلود فول البوم مدگل,دانلود تمام اهنگای شاهین نجفی,دانلود فول البوم رپ,هیچکس فول البوم,دانلود اهنگ تانک,دانلود اهنگ فاز لنگ از کاردو,دانلود اهنگ شهربازی متروک کاردو,کاردو خواننده,,

  توسط عمو مصی  |
 

متن و ترجمه آهنگ امینم Eminem Lose Yourself

متن و ترجمه آهنگ Lose Yourself از Eminem

 

 

 
 
Lose Yourself
:Intro
Look , if you had one shot , and one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
!?Would you capture it or just let it slip
ببین، اگه تو یک شانس و یک فرصت
برای بدست آوردن اون چیز هایی که همیشه میخواستی داشتی
تو یک لحظه چه تصمیمی میگرفتی
ازش استفاده میکردی یا فقط از دست میدادی؟!
 
[:Verse 1]
yo , His palms are sweaty , knees weak , arms are heavy
There’s vomit on his sweater already , mom’s spaghetti
He’s nervous , but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs , but he keeps on forgetting
What he wrote down , the whole crowd goes so loud
کف دستاش خیس خیسِ زانو هاش ضعیف، ولی بازو هاش قوی
اسپاگتی مادرش رو روی دسمالش بالا آورده
اعصابش خورد، ولی در ظاهر خونسرد و آماده برای ترکوندن
ولی فراموش کرده که چی نوشته، جمیعت فریاد زنان به طرفش دارن میان
 
He opens his mouth , but the words won’t come out
He’s chokin how , everybody’s jokin now
The clock’s run out , time’s up , over blau
Snap back to reality , Oh there goes gravity
Oh there goes rabbit , he choked
دهنشو باز میکنه، ولی کلمات بیرون نمیاد
زبونش گرفته، همه دارن بهش میخندن
زمان در حالِ گذرِ، وقت تمام شد
ضربه میزنه به واقعیت، و به اعتباری که رفته
اوه رابیت اونجاست و زبونش گرفته
 
He’s so mad , but he won’t give up that easy
No, He won’t have it
he knows his whole back's to these ropes
It don’t matter , he’s dope
He knows that , but he’s broke
He’s so stagnant he knows
خیلی عصبانیِ، ولی به همین راحتی ها بیخیال نمیشه
نه، بیخیال نمیشه
میدونه که راهِ برگشتی نیست و راهش به این طناب گره خورده
مهم نیست که اون چقد خوبه!
میدونه اینو، ولی از درون شکسته
میدونه که جلوی همه خرد شده
 
When he goes back to this mobile home
that’s when it’s Back to the lab again
yo This ol' rap shit
He better go capture this moment and hope it don’t pass him
وقتی به خانۀ کوچیکش برمیگرده، انگار دوباره به آزمایشگاه برگشته
اون مثه یه موش آزمایشگاهی اسیر شده
اون بهتره بره و از فرصت هاش استفاده کنه و امیدوار باشه از دستشون نمیده
 
[:Hook]
You better lose yourself in the music , the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot , do not miss your chance to blow
Cause opportunity comes once in a lifetime
 تو بهتره خودتُ با موسیقی یکی کنی، این لحظه
مالِ توئه، بهتره هرگز از دستش ندی
 تو فقط یک شانس داری، نذار تنها شانست از دست بره
 چون این فرصت فقط یک بار تو زندگی رخ میده
 
[:Verse 2]
This soul’s escaping , through this hole that is gaping
This world is mine for the taking , Make me king
as we move toward a , new world order
A normal life is boring but superstardom’s
close to post mortem It only grows harder
این روح از بدن جدا شده فرار کرده از حفرۀ دهانم
این دنیا ماله منه، برای گرفتنش، از من یک پادشاه میسازه
هر چقدر که ما بریم جلو، دنیای جدیدتری ساخته میشه
این زندگی عادی دیگه یکنواخت شده، اما ستاره شدن هم به مردن نزدیک میشه
این فقط باعث میشه زندگی سخت تر بشه
 
homie grows hotter , He blows it's all over
these hoes is all on him , Coast to coast shows
he’s known as the globetrotter
Lonely roads , God only knows
He’s grown farther from home , he’s no father
He goes home and barely knows his own daughter
فقط اشتباهات باعثِ بدبختیا میشن
او به عنوان یک گلوبتراتر شناخته شده
جادۀ تنهایی رو فقط خدا میدونه
او دور از خونه بزرگ شده بدونه هیچ پدری
میره خونه و به زور دختر خودشو میشناسه
 
But hold your nose 'cause here goes the cold water
These hoes don't want him no mo', he's cold product
They moved on to the next schmoe who flows
He nose dove and sold nada
So the soap opera is told and unfolds
I suppose it's old partner, but the beat goes on
Da da dum da dum da da
ولی خب نفس هاتونو نگه دارین چون از اینجا میخواد آب سردی رد شه
دیگه فاحشه ها هم اونُ نمیخوان، سرد شده
طرفدارا دارن میرن سمت حریفِ احمقم که
با شعراش داره منُ اذیت میکنه
ولی هنوز هستم و صدای قلبم رو که داره دا دا دم دووم میکنه میشنوم
 
 
[:Hook]
You better lose yourself in the music , the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot , do not miss your chance to blow
Cause opportunity comes once in a lifetime
 تو بهتره خودتُ با موسیقی یکی کنی، این لحظه
مالِ توئه، بهتره هرگز از دستش ندی
 تو فقط یک شانس داری، نذار تنها شانست از دست بره
 چون این فرصت فقط یک بار تو زندگی رخ میده
 
 
[:Verse 3]
No more games , I'm a change what you call rage
Tear this motherfucking roof off like two dogs caged
I was playing in the beginning, the mood all changed
I been chewed up , and spit out, and booed off stage
But I kept rhyming and step writin' the next cypher
بازی دیگه بسته  من عوض شدم، میگی چی عصبیم کرده؟
اشک این مادر*** که روی پشت بوم مثه دوتا سگ گیر اوفتادن
من از اول شروع میکنم ولی الان وضیعت فرق کرده
تف میندازم روی اونایی که منو روی صحنه مسخره کردن
و ادامه میدم به فاقیه بازی، برای سایفر (فری استایل) بعدی
 
Best believe somebody's paying the pied piper
All the pain inside amplified by the
Fact that I can't get by with my nine to five
And I can't provide the right type of life for my family
Cause man , these Goddamn food stamps don't buy diapers
دیگه بهترین چیزی که هر کسی میتونه به من بده چند ورق کاغذِ
همۀ دردم از واقعیتیِ که هرگز نمیتونم از ساعت نه تا پنچ کار نکنم
و هنوز نمیتونم یه شعر درست حسابی بنویسم از زندگی برای خانوادم
چونکه مرد، با این کوپن های لعنتی نمیشه یک غذای خوب خرید
 
And it's no movie, there's no Mekhi Phifer, this is my life
And these times are so hard and it's getting even harder
Trying to feed and water my seed, plus
Teeter totter caught up between being a father and a prima donna
Baby mama drama's screaming on and
و این فقط یه فیلم نیست، که توش "میکی پیفر" باشه
این داستان زندگی منه، که اون زمان خیلی سخت گذشت، حتی سخت تر هم شد
وقتی تلاش میکنی برا آب و غذا دادنِ بچه ات، به علاوه
اینکه گرفتارِ بالا پایین و تلو خوردنش
 
Too much for me to wanna
Stay in one spot, another day of monotony
Has gotten me to the point , I'm like a snail
I've got to formulate a plot or end up in jail or shot
Success is my only motherfucking option, failure's not
برای من خیلی زیاده که بخوام
بمونم تو یک رونده یکنواخت و روزامو یکنواخت سر کنم
گرفتی منظورمو، من مثه یک حلزون ام
که فرمول طراحی میکنم یا آخرش زندان میافتم یا گلوله
موفقیت تنها انتخابِ منه، شکست نیست
 
Mom , I love you, but this trailer's got to go
I cannot grow old in Salem's Lot
So here I go is my shot.
Feet fail me not 'cause maybe the only opportunity that I got
مامان دوست دارم، ولی دیگه باید برم دنبال هدفم
بیشتر از این دیگه نمیتونم اینجا بمونم
پس اینجا میرم، این تنها فرصتِ منه
نمیخوام شکست بخورم چون شاید این آخرین فرصتِ من باشه
باید استفاده کنم ازش
 
 
:Hook
You better lose yourself in the music , the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot , do not miss your chance to blow
Cause opportunity comes once in a lifetime
 تو بهتره خودتُ با موسیقی یکی کنی، این لحظه
مالِ توئه، بهتره هرگز از دستش ندی
 تو فقط یک شانس داری، نذار تنها شانست از دست بره
 چون این فرصت فقط یک بار تو زندگی رخ میده
 
You can do anything you set your mind to , man
تو میتونی هر کاری که توی ذهنتِ رو انجام بدی، مرد

جمعه 7 آبان 1400برچسب:امینم,کامیکازی,نقد آلبوم امینم,تحلیل امینم,درباره امینم,eminem,eminem iran,eminem kamikazi,امینم کامیکازی,نقد امینم,eminem naghd,naghde eminem,naghde rap,rap farsi,rape amrika,رپ امریکا,نقد رپ امریکا,بررسی رپ امریکا,بررسی رپ,تحلیل رپ,,

  توسط عمو مصی  |
 

بیوگرافی سیکس ناین رپر (تتلوی احمق امریکایی ها)

سیکس ناین (Tekashi 6ix9ine) به تازگی نه تنها یک اثر جدید را روز جمعه منتشر کرد بلکه یک رکورد جدید در شبکه های اجتماعی ثبت کرده است. سیکس ناین رپر حبس کشیده بعد از انتشار آهنگ جدیدش با عنوان Gooba در لایو اینستاگرام خود به بحث در مورد شهادتش علیه دار و دسته ای که قبلاً عضوی از آن ها بود پرداخت و بعضی موضوعات دیگر. این بحث اینستاگرامی با بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده رکورد لایو اینستاگرام را شکست.

سیکس ناین در حالی که به ویدیو لایو اشاره می کرد با انتشار تصویری از دو میلیون پاسخ دهنده، جواب مخالفانش را دارد و گفت: “چرا فکر می کنید که می توانید با من رقابت کنید؟ و من جاسوسی کردم و همچنان پادشاهی هستم که دیوانه او هستید”. در این ویدیو Tekashi در مورد پول ها و جواهراتش گزافه گویی کرده و می گوید که اعضای دار و دسته سابقش سعی داشته اند او را کشته و مادرش را نیز به گروگان بگیرند. وی همچنین ادعا می کند که توسط اعضای گروه کتک خورده و میلیون ها دلار او به سرقت رفته است.

دنیل هرناندز ملقب به سیکس ناین دانیل هرناندز در تاریخ ۸ مه سال ۱۹۹۶ در بوشویک، بروکلین، نیویورک شهر با مادری از Atlixco، Puebla، مکزیک و پدری از Puerto Rican متولد شد. هرناندز با زبان اسپانیایی بزرگ شد. نام هنری ۶ix9ine است. وی یک رپر آمریکایی، خواننده، ترانه‌سرا و شخصیت رسانه ای است. حرفه او با سبک تهاجمی از رپ مشخص شده‌است، در حالی که شخصیت جالب و جنجالی اش با مشخصاتی از منظره رنگین کمان، تتو، تظاهرات عمومی با شخصیت‌های دیگر و مسائل حقوقی مشخص شده‌است.

هرناندز، متولد و بزرگ شده در بروکلین، در سال ۲۰۱۷ به‌طور گسترده‌ای شناخته شد، پس از انتشار اولین تک آهنگ ” گومو “. این آهنگ به یک ضربه ملی تبدیل شد و به شماره ۱۲ در جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید و پس از کسب مجوز پلاتین در ایالات متحده، موفق به کسب فروش بیشتر شد. او سال بعد یک میکس ۶۹ روز را منتشر کرد که شامل سه تک آهنگ اضافی نیز بود که در Hot 100 قرار داشت، در حالی که میکس خودش در شماره چهارم در آلبوم بیلبورد ۲۰۰ عرضه شد.

چند ماه بعد، تک آهنگ ” Fefe (فیفی)” که توسط همکار نیکی میناج و موردا بیتز به کار رفته بود، در رتبه سوم در ۱۰۰ موزیک برتر رقم خورد و به عنوان آلبوم اصلی پسر جادوگر (۲۰۱۸) به عنوان آلبوم اصلی خود معرفی کرد. با وجود دریافت انتقادات منفی، آلبوم شماره دو در بیلبورد ۲۰۰ افتتاح شد.

هرناندز با برادر بزرگترش و پدر و مادرش زندگی می‌کرد تا زمانی که ۱۳ سال داشت، برادرش، پدرش را به قتل رساند. پس از قتل، هرناندز برای افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه بستری شد. هرناندز از لحاظ عاطفی ناشی از مرگ پدرش شروع به کار کرد و در نهایت از مدرسه در کلاس هشتم برای رفتار بد اخراج شد. او به جای ادامه تحصیلات خود، مشغول به کار در زمینه‌های گوناگون بود، مانند یک کارمند برای کمک مالی به مادرش.

هرناندز همچنین به مواد مخدر برای تکمیل درآمد خود روی آورد، به ویژه فروش مواد مخدر و هروئین در خیابان‌ها را در حالی که در محلی که کار می‌کرد، انجام داد. او در نهایت برای فعالیت‌های جنایتکارش دستگیر شد و به زندان در جزیره رایکرس محکوم شد، جایی که او شروع به ارتباط با Gangsters Nine Trey، یک زیرمجموعه زندان از باند خیابان بلادز. هرناندز کار خود را به عنوان یک رپر در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و آهنگ‌هایی مانند “۶۹” و “Scumlife” را منتشر کرد. سایر آهنگ‌های او توسط یوتیوب حذف شدند.

۲۰۱۴–۲۰۱۶: دوران حرفه ای

هرناندز آهنگ‌های رپ را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. در طول سه سال، چندین آهنگ و فیلم با عناوین “Scumlife”, “Yokai” و “Station Hellsing” منتشر کرد و توجه مردم به به خود را با سبک رپ و شجاعت و استفاده از انیمه به عنوان تصاویر ویدئویی موزیک و… را جلب کرد. بسیاری از آهنگ‌های اولیه او توسط FCK THEM، یک گروه موسیقی در اسلواکی منتشر شد. کسب شهرت به عنوان یک الگوی رفتاری در اینترنت برای مو مانند رنگین کمان خود، خالکوبی بیش از حد و رنگارنگ او، در نهایت باعث همکاری با رپر نیویورکی ZillaKami شد. آنها بعداً ز ادعا کردند که آهنگهایی که ساخته بودند، به سرقت رفته‌است.

“Poles1469″، در آوریل ۲۰۱۷ منتشر شد، که هرناندز را همراه با Trippie Redd در یوتیوب معرفی کرد.

۲۰۱۷– تا الان: ۶۹ روز و پسر جادوگر

هرناندز به خاطر حضور در شبکه‌های اجتماعی در ماه ژوئیه ۲۰۱۷ که در نسخه Reddit و توییتر به شهرت رسیده بود، به دلیل فعالیت زیاد در رسانه‌های اجتماعی شهرتش افزایش یافت. اولین مجله تجاری ” گومو ” هرناندز در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و در نهایت در شماره بیست و هشتم در بیلبورد Hot 100 ایالات متحده به ثبت رسید. این مجوز پلاتین توسط RIAA در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۸ تأیید شده‌است.

تک آهنگ بعدی او، ” Kooda “، در شماره ۶۱ در مجله بیلبورد هات ۱۰۰ در هفته دوم دسامبر ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۸، هرناندز سومین آلبوم خود را ” Keke “، با Fetty Wap و A Boogie wit da Hoodie منتشر کرد که همچنین در Hot 100 معرفی شد.

سیکس ناین - 6ix9ine
دنیل هرناندز در 8می 1996در بوشویک بروکلین زاده شد ، به طور
حرفه ای و در بستر وب به نام 6ix9ineشناخته می شود ( "تلفظ شش
نه )" ، وی ، یک رپ کن ، خواننده ، ترانه سرا و شخصیت پر جنجال
رسانه ای است . سبک سیکس ناین دررپ تهاجمی و گنگستا و گاهی
اوقات عاشقانه ، همراه با فریاداست ، که از کلمات عجیب و هنر قافیه
سازی هم بی بهره نیست.
شخصیت پر زرق و برق تکاشی با تکنیک جیغ زنی و حواشی ، او را به
سرعت مشهور کرد ، سیکس ناین متولد شده بوشیک بروکلین (واقع در

Dna-naghd.blog.ir
نیویوک سیتی) ، بیشتر در سال 2017به شهرت والایی رسید آن هم به
خاطر آهنگ گومو ) ) Gummoکه به سبک خاصی آن را خوانده و
اجرا کرده است ، سیکس ناین همیشه ترانه هایش را به گونه ی عجیبی
همچون ظاهرش به نمایش در آورده ، تاکنون که اینطور بوده است ،
گومو دراولین انتشار رتبه دوازدهم ( )12را از دویست ( )200آهنگ
برتر بیلبورد به دست آورد ، این آهنگ به یک آهنگ ملی و استثنایی
تبدیل شد و فرهنگی برای خودش برپا کرد ویدئوی این کار هم با
عناصری مانند نشان دادن علائم گروه و رقص های جالب و اسکوم

Dna-naghd.blog.ir
گنگ ، ماری جوانا و پارچه های سرخ شکل داده شده و مورد استقبال
طرفداران قرار گرفت .

Dna-naghd.blog.ir
بعد از این آهنگ او با همکاری نیکی میناژ و موردا بیتز آهنگی به نام
فیفی ( )FEFEرا منتشر ساختند که در رتبه سوم ( )3از صد ()100
آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت ،
هرناندز همچنین در سال 2015متهم به سو استفاده جنسی از یک
کودک شد و به 4سال حبس و 1000ساعت (معادل 41روز)
خدمات اجتماعی محکوم شد ، در سال 2018او به خاطر حمل سلاح
دستگیر شد . او در سال 2019مجرم شناخته شد و با 32سال حبس
در حال مبارزه است احتمالا به دلیل سو استفاده جنسی .

Dna-naghd.blog.ir
سیکس ناین از سال 2014آهنگ های خود را در ساند کلاد و آیتونز
منتشر ساخت و کم کم با آهنگ 69به چشم آمد و بعد از آن هم ،
آهنگهایی در سال 2017بیرون داد همچون: گومو ( ، )gummoبیللی
( ،)Billyفیفی ( ،)Fefeکودا ( ، )Koodaو در آهنگ لهستانی
( 1469)Poles 1469با تریپیی ردد همکاری کرد .

Dna-naghd.blog.ir
اویل نزدگی سیکس ناین
دانیل هرناندز در تاریخ 8می سال 1996میلادی ، بوشویک ، بروکلین
، در شهر نیویورک با مادری مکزیکی و پدری پرتوریکوی به تولد رسید
. هرناندز با زبانی اسپانیایی بزرگ شد .

Dna-naghd.blog.ir
هرناندز با برادر بزرگترش و پدر و مادرش زندگی می کرد تا زمانی که 13
سال داشت ، برادرش ، پدرشان را به قتل رساند . پس از قتل ، هرناندز
برای افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه ، بستری شد . هرناندز
از لحاظ عاطفی ناشی از مرگ پدرش شروع به کار کرد و در نهایت از
مدرسه در کلاس سوم راهنمایی (هشتم) برای رفتار بدش اخراج شد . او
ها
به جای ادامه تحصیلات خود ، مشغول کار در زمینه ی گوناگون بود،
هرناندز در به عنوان پیشخدمت هم در رستوران مشغول بود ، تا بتوانند
یک سرپرست برای کمک مالی به مادرش باشد .

Dna-naghd.blog.ir
ها
هرناندز همچنین به مواد مخدر و هروئین در خیابان روی آورد در
محل کارش کارهای خلاف را انجام می داد، او در نهایت برای فعالیت
جنایتکارانه اش دستگیر شد و به نزدانی در جزیره رایکرس محکوم شد ،
جایی که او شروع به ارتباط با گنگستر ناین تری ، گروهی از باند
خیابان بلدز کرد ، سیکس ناین کار خود را با آهنگهایی مانند 69و
اسکوم لایف ( )Scumlifeشروع کرد . سایر آهنگهای وی به خاطر
محتوایشان از یوتیوب حذف شدند .

Dna-naghd.blog.ir
هرناندز با وجودی که کارش را از سال 2014شروع کرد چندین آهنگ
و ویدئو به عناوین : یوکایی ، اسکوم لایف ، استیشن هلیسینگ منتشر
یمن
کرد ، و مردم را با سبک خود و شجاعت و استفاده از ا ه به عنوان
موزیک ویدئو خلق میکرد ، بسیاری از آهنگ های او توسط اف سی
کی ( ، )FCKتیم یک گروه موسیقی در اسلواکی منتشر شد . کسب
شهرت با یک الگوی هنجاری و رفتاری از وی در این نترت مانند
عکسهایش از موهای رنگین کمانی ، تتوهای 69و خالکوبی بیش از حد و
رنگارنگ او باعث ایجاد همکاری ببین زیلا کامی و سیکس ناین گردید .
آنها بعداٌ اعلام کردند که آهنگهای آنها به سرقت رفته است .

Dna-naghd.blog.ir
موزیک لهستانی 1469در آوریل 2017در یوتیوب منتشر شد ، که
حاصل اندیشه و همکاری تریپیی ردد و سیکس ناین بود .
همچنین سیکس ناین به خاطر حضور در شبکه های اجتماعی در ماه
ژوئیه 2017مخصوصا تویتر به شهرت قابل ملاحظه ای دست یافت .
به دلیل فعالیت بالا در شبکه های اجتماعی شهرتش افزایش برق آسایی
کرد ، اولین مجله تجاری "گومو" هرناندز در تاریخ 10نوامبر 2017
منتشر شد و در نهایت شماره بیست هشتم بیلبورد صد آهنگ داغ به

Dna-naghd.blog.ir
ثبت رسید و مجوز پلاتین RIAAدر تاریخ 5مارس 2017برایش تایید
گردید ، تک آهنگ بعدی او KOODAشماره 61بیلیورد قرار گرفت ،
در هفته دوم دسامبر 2017به بازار عرضه شد . درتاریخ 14ژوئیه
، 2018هرناندز ، سومین آلبوم خود را با تک آهنگهایی شامل KEKE
را منتشر کرد کهA Boogie wit a da Hoodie وFetty Wap و
همچنین در صد آهنگ برتر قرار گرفت وی چندین ماه پیش به جرم کودک
آزاری به 32سال زندان محکوم گردید .
سیکس ناین به نام های مختلفی شناخته می شود از جمله ی آنها تاکاشی
( ، )Takashieشش نه ( )6،9و شصت و نه ( ، )69سیکس ناین
، ،و سیکستی ناینTakash $ ، (6ix9ine)
ممنون و متشکر ، از این که ، در این پادکست با ما ، همراه بودید
: منبع مقاله این سایت است Dna-naghd.blog.ir

جمعه 7 آبان 1400برچسب:سیکس ناین,بیوگرافی سیکس ناین,دانلود اهنگ سیکس ناین,دانلود سیکس ناین,سیکس ناین کیست,ترجمه اهنگ سیکس ناین,متن اهنگ سیکس ناین,سیکس ناین تتلو,تتلو سیکس ناین,سیکس ناین کیست,سیکس ناین رپ,سیکس ناین رپر,سیکس ناین خواننده,سیکس ناین رپ,سیکس 9,رپر 69,سیکس ناین 69,

  توسط عمو مصی  |
 

کاردو شاه نسل 4 رپ فارسی

کاردو

کاردو کیست؟

بهترین رپر نسل چهارم رپ فارس که مفهومی ترین اهنگ های تکنیکی نسل چهار رپ را دارد

 

kaardo

جمعه 7 آبان 1400برچسب:کاردو,kaardo,kardo,cardo,krdo,kardo rapper,kaardo rapper,caardo rapper,x,کاردو رپر,جلد آلبوم,جلد آلبوم مفهومی,کاور آلبوم nft,کاور آلبوم,جلد آلبوم nft,بهترین کاور آلبوم رپ,کاردو خواننده,کاردو خواننده رپ,,

  توسط عمو مصی  |
 

بیوگرافی لیل وین Lil Wayne

lil wayne

دواین مایکل کارتر جونیور ( Dwayne Michael Carter, Jr.) (متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۲)  معروف به لیل وین رپر امریکایی است.

در زمان کودکی لیل وین وارد کمپانی جوان Cash Money شد. در سال ۱۹۹۷ همزمان با BG او نیز به گروه Hot Boys پیوست که رپرهایی همچون Juvenila ,B.G و Turk را در بر داشت. 

 

آلبوم Get It How U Live شگفتی ساز بود و در آن سال لیل وین با آلبوم Guerrilla Warfare توانست با گروه Hot Boys به موفقیت بزرگی برسد که در سال ۱۹۹۹ اتفاق افتاد.او همچنین در سال ۱۹۹۹ اولین آلبومِ خود با نام Tha Block Is Hot با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه راهی بازار کرد. اگر چه دو آلبوم بعدی او Lights Out در سال 2000 و 500 Degreez در سال 2002 زیاد موفق نبودند ولی در سال 2004 با آلبوم The Carter با همراهی go DJ توانست به شهرت بالایی دست یابد.در سال ۲۰۰۵ آلبوم Tha Carter II را تهیه کرد و در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ چندین آلبوم میکس را روانه بازار کرد و همچنین در چند آهنگ معروف با حضور خوانندگان بزرگ رپ و R&B شرکت کرد. آلبوم Carter III را در سال ۲۰۰۸ روانه بازار کردکه در هفته اول در امریکا ۱٫۵ میلیون نسخه فروش کرد در این آلبوم خوانندگان دیگری نیز دعوت شدند مثل Lollipop و جایزه گرامی برای بهترین آلبوم رپ را بردند. لیل وین در سال ۲۰۱۰ آلبوم راک خود با نام Rebirth یا «تولد دوباره» را تهیه کرد که انتقاداتی را در پی داشت.او از موفق‌ترین رپرهای ۲۰۰۸ است که از نه سالگی شروع به رپ کردن و فری استایل کردن کرد تا توانست در سال ۲۰۰۸ جایزه گرمی رو به‌دست آورد همچنین نام لیل وین جزو ۱۰ رپر زنده برتر تاریخ از زبان امینم می باشد و او با آهنگ Mirror به محبوبیت خود در ایران اضافه کرد او در سال ۲۰۱۰ به خاطر حمل اسلحه غیر مجاز یک سال به زندان رفت.

چهار شنبه 5 آبان 1400برچسب:لیل وین,lil wayne iran,لیل وین بیوگرافی,دانلود لیل وین,لیل وین کیست,لیل وین جدید,دانلود آهنگ لیل وین,دانلود کارای لیل وین,مقاله لیل وین,لیل وین رپر,رپر امریکایی,رپر سیاه پوست,بیوگرافی رپر,بیوگرافی لیل وین رپر امریکایی,خواننده رپ,رپ تجاری,مین استریم,,

  توسط عمو مصی  |
 

امینم کیست ؟ بیوگرافی و زندگی نامه امینم

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس 

امینم خواننده رپ سرشناس در جهان رکوردهای بی نظیری در اساس کاری خودش دارد که در کتاب گینس نیز ثبت شده اند, وی آهنگ هاي سرشناس بسیاری اجرا نموده هست.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکسبیوگرافی امینم

مارشال بروس مدرز سوم «Marshall Bruce Mathers III» آهنگساز, تهیه‌کننده, هنرپیشه و خوانندهٔ رپ آمریکایی هست که در تاریخ 17 اکتبر 1972 «25 مهر 1351» در سنت‌جوزف میسوری متولد شد. وی اکثر با نام هنری امینم «Eminem» به شیوهٔ نوشتاری EMINƎM یا اسلیم شِیدی «Slim Shady» شناخته میشود.

 

وقتی مارشال 18 ماهه بود, پدرش منزل را برای همه ي وقت ترک کرد و مادرش به تنهایی سرپرستی وی را برعهده گرفت. در زمان کودکی مارشال, انها مرتب از منزل‌اي به منزل دیگر و از شهری به شهر دیگر جابه‌جا میشدند. تا پیش از 12 سالگی, او و مادرش در شهرهای مختلف میسوری مثل سنت جوزف و ساوانا و کانزاس سیتی زندگی کرده بودند

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

تا اینکه در شهر وارن ایالت میشیگان «از شهرک‌هاي دیترویت» ساکن شدند. مارشال به مدرسه لینکولن در وارن می‌رفت, با این حال گاهی در مبارزه‌هاي سبک آزاد رپ در مدرسه آزبورن در آنسوی شهر شرکت میکرد. در همان زمان با برنده شدن در یک اجرا در یک کارخانه آمریکایی-آفریقایی توانست دقت مخاطبان هیپ‌هاپ را به خود جلب کند. وی بعد از دو بار تجدید در کلاس نهم به علت مدرسه گریزی و نمرات نزدیک به تجدید, در 17سالگی ترک تحصیل کرد.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

ازدواج

امینم دو بار با «کیمبرلی آن اسکات», دوست دوران مدرسه‌اش, ازدواج کرد. کیمبرلی و خواهرش که در زمان نوجوانی از منزل فرار کرده بودند وقتی مارشال 15 ساله بود به منزل او و مادرش رفتند و آنجا ساکن شدند. کیم و مارشال ارتباط خود را از سال ۱۹۸۹ نخست و چهاردهم ژوئن ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند.

 

سال 2000 مقداری پس از اینکه کیم برای دومین بار به علت رانندگی در حالت مستی دچار دردسر شده بود خواهش جدایی کردند. این دو در سال 2001 از هم جدا شدند اما در ژانویه 2006 مجدد با هم ازدواج کردند. ازدواج دوم انها در دسامبر همان سال اتمام یافت و هر دو توافق کرند که حضانت تنها دخترشان, «هیلی جِید مدرز» «متولد ۲۵ دسامبر ۱۹۹۵» را مشترکاً بر عهده بگیرند.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

کارنامه هنری امینم

امینم پس از اکران مجموعه بی‌ نهایت خود در اوت 1996, اولین مجموعه حرفه‌ای خود را با نام اسلیم شیدی ال‌پی در فوریه 1999 منتشر کرد. امینم برای این مجموعه توانست پاداش گرمی برترین مجموعه رپ را به‌دست‌آورد. بعد از اسلیم شیدی ال پی, مجموعه مارشال مترز ال‌پی را در مه 2000 و نمایش امینم را در مهٔ سال 2002 منتشر کرد

 

که هر کدام توانست گرمیِ برترین مجموعه رپ را دریافت کند. امینم تنها هنرمندی هست که توانسته برای 3 مجموعه متوالی, پاداش برترین مجموعه رپ سال را از جوایز گرمی بگیرد. مجموعه دیگری که در نوامبر 2004 اکران شد, مجدد خوانی نام داشت. امینم بعد از این مجموعه تا مدت 5 سال از حرفه کاری خود فاصله گرفت. بالاخره در مه 2009 ششمین مجموعه خود را با نام بازگشت اکران کرد

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

وی در ژوئن ۲۰۱۰, وی هفتمین مجموعه را با نام ریکاوری منتشر کرد. ریکاوری مجموعه موفقی در سطح جهانی بود, بطوری که توانست برترین فروش سال ۲۰۱۰ در جهان را بدست آورد. این برای دومین بار بود که «بعد از نمایش امینم» عنوان پرفروش‌ترین مجموعه سال را ازآن خود می کند. امینم برنده گرمی برای مجموعه‌هاي بازگشت و ریکاوری شد.

 

هشتمین مجموعه او مارشال مترز ال‌پی ۲ نام داشت, که در نوامبر ۲۰۱۳ اکران شد و توانست پاداش گرمی برترین مجموعه رپ را برنده شود.او توسط مجلهٔ رولینگ استون در رتبه 82 لیست «100 هنرمند ماندگار جهان در همه ي دوران‌ها» قرار گرفت. همین طور او عنوان «برترین رپر زندهٔ جهان» را از مجلهٔ «وایب» در سال 2008 دریافت کرد.

 

امینم و گروه دی ۱۲ در کل ۱۰ مجموعه عدد یک در جدول بیلبورد 200 دارد. او 13 قطعه عدد یک در سراسر جهان دارد. امینم در دسامبر ۲۰۰۹ پاداشٔ «هنرمند دهه» را از مراسم پاداشٔ بیلبورد دریافت کرد. به قولٔ مجلهٔ بیلبورد, امینم تنها هنرمندی هست که دو آلبومش توانسته‌اند به برترین فروش سال در دهه 2010 میلادی دست یابند.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

صفحهٔ امینم در وب‌گاه یوتیوب تا امروز بیش از 1 میلیارد بازدید داشته‌هست. در سال 2010 اعلام شد که موسیقی امینم 94 میلیون بار «بیش از هر خواننده دیگری» تکثیر شده‌ هست. او از سال ۲۰۰۲ به حرفه بازیگری روی آورد و تا به امروز نیز در چند فیلم امثال فیلم «هشت مایل» نقش بازی کرده‌هست. وی اولین خواننده هیپ‌هاپ هست که پاداش اسکار را برای برترین ترانه دریافت کرده‌هست.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

امینم از ام‌سی‌هاي زیادی نام برده‌هست که بر سبک رپ‌خوانی او تأثیر گذاشته‌اند. اولین و مهم ترین آن‌ها پزشک دره, استاد خودش هست. گریلا بلک در کتاب «چطور رپ‌خوانی کنیم» اشاره می کند که امینم برای ایجاد فن خواندنش پیرامون دیگر ام‌سی‌ها نیز مطالعه می‌کرده‌هست. وی همین طور امینم را این‌گونه توصیف می کند:”امینم همواره به همۀ‌چیز گوش میدهد و همین باعث شده‌هست تا او یکی از بزرگ ترین‌ها باشد.”

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکسسرعت رپ‌خوانی

وی به کتاب رکوردهای جهانی رکوردهای گینس نیز راه یافته‌هست. او پیروز شد در آهنگ «خدای رپ» ۱۵۶۰ واژه را در شش دقیقه و چهار ثانیه رپ کند. به این ترتیب شنونده رپ او, در هر ثانیه با ۴/۲۸ واژه مواجه میشود.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

بهره گیری از مواد مخدر

امینم بارها و به صورت پدیدار از اعتیاد خود به الکل و مواد مخدر هم چون ویکودین, زولپیدم, دیازپام و متادون سخن گفته‌هست. پروف, یکی از اعضای گروه دی۱۲ در سال ۲۰۰۲ اظهار داشت مارشال مترز وابستگی شدیدی به الکل و مواد مخدر دارد. در سال ۲۰۰۵ وی برای درمان وابستگی‌اش به قرص‌هاي خواب‌آور مخصوصاً زولپیدم تحت درمان قرار گرفت و این موضوع باعث شد تا تور اروپایی‌اش به نام «تور بازرسی خشم» لغو شود.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

بنیان خیریه

امینم برای کمک رساندن به جوانان محروم و نیازمند یک بنیان خیریه به نام «بنیان مارشال مترز» ایجاد کرد. این بنیان برخی مواقع با بنیان خیریه نورمن یاتوما, وکیل بلندپایه دیترویت مشارکت میکند.

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکسجوایز و نامزدی‌ها

برنده برترین اجرای تک نفره رپ برای “این نام منه” «۲۰۰۰»
نامزدشده بعنوان برترین اجرای دونفره/گروهی رپ برای “وجدان آزرده” «به همراه پزشک دره» «۲۰۰۰»
برنده برترین مجموعه رپ برای اسلیم شیدی ال‌پی «۲۰۰۰»
برنده برترین اجرای تک نفره رپ برای “اسلیم شیدی حقیقی” «۲۰۰۱»
برنده برترین اجرای دونفره/گروهی رپ برای “فراموشی درموردٔ دره” «به همراه پزشک دره» «۲۰۰۱»
نامزدشده برترین مجموعه سال برای مارشال مترز ال‌پی «۲۰۰۱»
برنده برترین مجموعه رپ برای مارشال مترز ال‌پی «۲۰۰۱»
نامزدشده برترین ضبط سال برای “بدون من” «۲۰۰۳»
نامزدشده برترین اجرای تک نفره رپ برای “بدون من” «۲۰۰۳»
برنده برترین موزیک ویدئو برای “بدون من” «۲۰۰۳»
نامزدشده برترین مجموعه سال برای نمایش امینم «۲۰۰۳»
برنده برترین مجموعه رپ برای نمایش امینم «۲۰۰۳»
نامزدشده برترین ضبط سال برای “خودتو غرق کن” «۲۰۰۴»
نامزدشده برترین ترانه سال برای “خودتو غرق کن” «۲۰۰۴»
برنده برترین اجرای تک نفره رپ برای “خودتو غرق کن” «۲۰۰۴»
برنده برترین آهنگ رپ برای “خودتو غرق کن” «۲۰۰۴»

 

نامزدشده برترین ترانه برای یک مجموعه تلویزیونی, فیلم و دیگر رسانه‌ها برای “خودتو غرق کن” «۲۰۰۴»
نامزدشده برترین اجرای تک نفره رپ برای “ولش کن بره” «۲۰۰۵»
نامزدشده برترین اجرای تک نفره رپ برای “مرغ مقلد” «۲۰۰۶»
نامزدشده برترین اجرای دونفره/گروهی رپ برای “بازنوازی” «به همراه پزشک دره و فیفتی سنت» «۲۰۰۶»
نامزدشده برترین مجموعه رپ برای بازنوازی «۲۰۰۶»
نامزدشده برترین ترکیب رپ/آواز برای “بکوبش” «به همراه ایکان» «۲۰۰۷»
نامزدشده برترین ترکیب رپ/آواز برای “تکونش بده” «به همراه نیت داگ» «۲۰۰۷»
نامزدشده برترین اجرای تک نفره رپ برای “جذاب” «۲۰۱۰»
برنده برترین اجرای دونفره/گروهی رپ برای “بطری شکسته” «به همراه پزشک دره و فیفتی سنت» «۲۰۱۰»
برنده برترین مجموعه رپ برای بازگشت «۲۰۱۰»

 

نامزدشده برترین ضبط سال برای “عاشق دروغ‌گفتن‌هاتم” «به همراه ریانا» «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین ترانه سال برای “عاشق دروغ‌گفتن‌هاتم” «به همراه ریانا» «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین ترکیب رپ/آواز برای “عاشق دروغ‌گفتن‌هاتم” «به همراه ریانا» «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین آهنگ رپ برای “عاشق دروغ‌گفتن‌هاتم” «به همراه ریانا» «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین موزیک ویدئو برای “عاشق دروغ‌گفتن‌هاتم” «به همراه ریانا» «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین ترکیب پاپ/صدا برای “هواپیماها «قسمت ۲»” «به همراه بی. او. بی و هیلی ویلیامز» «۲۰۱۱»

 

برنده برترین اجرای تک نفره رپ برای “نمی ترسم” «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین آهنگ رپ برای “نمی ترسم” «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین مجموعه سال برای ریکاوری «۲۰۱۱»
برنده برترین مجموعه رپ برای ریکاوری «۲۰۱۱»
نامزدشده برترین ترکیب رپ/آواز برای “به پزشک نیاز دارم” «۲۰۱۲»
نامزدشده برترین آهنگ رپ برای “به پزشک نیاز دارم” «۲۰۱۲»
نامزدشده برترین مجموعه سال برای بلند «بعنوان هنرمند مهمان» «۲۰۱۲»
نامزدشده برترین اجرای رپ برای “آشفطه” «۲۰۱۴»
نامزدشده برترین اجرای رپ برای “خدای رپ” «۲۰۱۵»
برنده برترین ترکیب رپ/آواز برای “هیولا” «۲۰۱۵»
برنده برترین مجموعه رپ برای مارشال مترز ال‌پی ۲ «۲۰۱۵»

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکسمجموعه شناسی

به تنهایی
بی‌نهایت «۱۹۹۶»
اسلیم شیدی ال‌پی «۱۹۹۹»
مارشال مترز ال‌پی «۲۰۰۰»
نمایش امینم «۲۰۰۲»
بازنوازی «۲۰۰۴»
بازگشت «۲۰۰۹»
ریکاوری «۲۰۱۰»
مارشال مترز ال‌پی ۲ «۲۰۱۳»

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

به همراه دی توالو
شب شیطان[و ۵۴] «۲۰۰۱»
دنیای دی۱۲ «۲۰۰۴»

بیوگرافی کامل امینم سلطان رپ جهان +عکس

زندگی نامه امینم،درباره امینم،امینم خواننده رپ مشهور،امینم خواننده رپ سلطان،زندگینامه امینم خواننده معروف

چهار شنبه 5 آبان 1400برچسب:امینم,کامیکازی,نقد آلبوم امینم,تحلیل امینم,درباره امینم,eminem,eminem iran,eminem kamikazi,امینم کامیکازی,نقد امینم,eminem naghd,naghde eminem,naghde rap,rap farsi,rape amrika,رپ امریکا,نقد رپ امریکا,بررسی رپ امریکا,بررسی رپ,تحلیل رپ,,

  توسط عمو مصی  |
 

نقد آلبوم کامیکازی از امینم

امینم

رپر معروف سبک هیپ هاپ ، Marshall Mathers با نام هنری امینم (Eminem)، به طور کاملاً غیرمنتظره آلبوم جدیدی از خودش به نام Kamikaze منتشر کرد و واکنش هواداران و منتقدان را برانگیخت.  این درحالی است که در یکی از آهنگ هایش به نام Good Guy (با همکاری Jesse Reyez) از موسیقی متن بازی معروف ژاپنی Kingdom Hearts استفاده کرده است.

تهیه کننده و آهنگساز IllaDaProducer با مجله Rolling Stone درباره کارش در آلبوم جدید امینم با نام Kamikaze مصاحبه کرد. هنگامی که از او پرسیده شد سمپل قطعه دوازدهم از آلبوم مربوط به چه آهنگی است، او توضیح داد: «به هر حال من علاقه و ارادت بسیاری به بازی های ویدیویی دارم. نام Kingdom Hearts را شنیده اید؟ یک بازی ویدیویی ژاپنی است که تصمیم گرفتم تم آهنگ را از آن سمپل کنم. یکی از زیباترین ملودی هایی است که تا به حال در عمرم شنیده ام. درود بر بازی های ویدیویی و انیمشین های ژاپنی که الهام بخش بسیاری از هنرمندان بوده است.»

او دقیقاً اعلام نکرد که از کدام آهنگ بازی Kingdom Hearts استفاده کرده است اما بنابر تحلیل سایت Genius، آهنگ Simple & Clean از اوتادا هیراکو قطعه ای است که IllaDaProducer آن را سمپل کرد.

پیش از این نیز خود امینم به طور مستقیم علاقه خود را به بازی های ویدیویی اعلام کرد؛ آلبوم Marshall Mathers LP 2 که سال 2013 منتشر شد.

در آهنگی به نام So Far ... شعر زیر را می خواند:

I'd rather be an Encyclopedia Britannica, hell with ...
PlayStation, I'm still on my first man on some Zelda
Nintendo, &*^(%! Run, jump, punch, stab, and I melt the
... Mozzarella on my spaghetti

امینم اعلام می کند که به کنسول پلی استیشن و بازی هایش علاقه چندانی ندارد و نینتندو را ترجیح می دهد. او می گوید که هنوز هم زلدا بازی می کند و در بازی می دود، می پرد و به دشمنان ضربه می زند.

 

لازم به ذکر است که کلمه Kamikaze نیز ژاپنی است و به هواپیماهای خاصی گفته می شود که در جنگ جهانی دوم از آن استفاده می شد. سربازان برای آنکه در هواپیمای بسیار کوچک کامیکازه جا شوند دو پای خود را قطع کرده و بدون اهمیت به جان خود، با هواپیما به سمت هدف رفته و حمله انتحاری می زنند؛ درست همانند کاری که امینم با بسیاری از هنرمندان هیپ هاپ در این آلبوم کرد.

چهار شنبه 5 آبان 1400برچسب:امینم,کامیکازی,نقد آلبوم امینم,تحلیل امینم,درباره امینم,eminem,eminem iran,eminem kamikazi,امینم کامیکازی,نقد امینم,eminem naghd,naghde eminem,naghde rap,rap farsi,rape amrika,رپ امریکا,نقد رپ امریکا,بررسی رپ امریکا,بررسی رپ,تحلیل رپ,,

  توسط عمو مصی  |
 

کاریکاتور کاردو

kaardo

دو شنبه 3 آبان 1400برچسب:kaardo ezhdeha,kardo ezhdeha,kardo rap,kardo raper,kardo rapper,kardo fasle aval,kardo sadism,kardo tankaye sorati,kardo,kardo kaardo,cardo,caardo,کاردو جدید,دانلود اهنگ های کاردو,کاردو کیست,تفسیر رپ,شعر رپ, شعر رپ مجانی,دانلود بیت مجانی,رپ در ایران,بهترین رپر ایران,رپ خنده دار,رپ طنز,رپ اجتماعی,رپ,رپ فارس,رپ پارس,iranischer rapper,iranischer raper,

  توسط عمو مصی  |
 

 



نقد و بررسی آهنگ های رپ


 

 

 کاردو و مایا قربانی نوه گوگوش
 کاردو خطاب به 021g : بهت میگیم گندم شهروز آبادی چون به شهرستانی ها توهین کردی
 درگیری 021g و کاردو - اسمت بعد این گندم شهروز آبادی
 رضا پیشرو ما داریم زحمت میکشیم
 دانلود فری استایل کاردو رپ اعتراضی 1401
 معنی لقب رپر های نسل 4
 لیست رپرهای نسل 4 (اصلی)
 معنی اسم کاردو چیست ؟ (اصلی) اسم پسرانه کوردی ایرانی
 نقد آلبوم تریلر مایکل جکسون پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ Thriller
 نقد آلبوم Xscape مایکل جکسون
 نقد آهنگ بشمار تتلو
 اسکی های امینم از رپر های ایرانی
 گوگوش و نوه اش مایا قربانی (دوست دختر کاردو رپر)
 معرفی نسل 4 و 3 و 2 1 رپ فارسی
 نیکی نصیریان | Niki Nasirian
 عکس چهره کاردو در کودکی ... kaardo chilhood
 دانلود تمام آهنگ های 021g | فول آلبوم 021جی
 021 جی مادر رپ فارسی 021G رپر دیریل
 021 جی کیست؟ بیوگرافی 021G مادر دیریل
 نقد و تحلیل آهنگ حصین به مولا (Ho3ein Be Mola)

 

اسفند 1402
مهر 1402
شهريور 1402
آبان 1401
شهريور 1401
تير 1401
خرداد 1401
فروردين 1401
اسفند 1400
بهمن 1400
دی 1400
آذر 1400
آبان 1400
مهر 1400
شهريور 1400
مرداد 1400
تير 1400
خرداد 1400
ارديبهشت 1400
فروردين 1400
اسفند 1399
مهر 1399

 

عمو مصی

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان میز نقد و آدرس mizenaghd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 140
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 29018
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1