نقد آلبوم های رپ فارسی

تحلیل و نقد و بررسی موسیقی های معناگرا


مایا قربانی و کاردو - نوه گوگوش از جان کاردو چه میخواهد؟

نوه ی لوس گوگوش چه از جان کاردو میخواهد؟

مایا قربانی نوه ی لوس گوگوش بارها با آهنگ های کاردو دابسمش ساخته اما اخیرا تو لایو هاش به کاردو بی احترامی کرده و میگه اون رو نمیشناسه و اسمش رو نمیخواد بشنوه 

مایا قربانی تازگی مدل برند های بزرگی مثل لویی ویتون و کلوین کلاین شده و حسابی جوگیر شده

گوگوش هم در گذشته حواشی بسیاری برای خوانندگان مرد بوجود میاورد

مایا قربانی و کاردو

شنبه 20 آذر 1400برچسب:kaardo ezhdeha,kardo ezhdeha,kardo rap,kardo raper,kardo rapper,kardo fasle aval,kardo sadism,kardo tankaye sorati,مایا قربانی,مایا نوه گوگوش,کاردو فاز لنگ,کاردو اژدها,کاردو تانک های صورتی,مایا قربانی نوه گوگوش,مایا قربانی نوه محمود قربانی,googoosh kambiz,گوگوش رپ,رپ گوگوش,کامبیز قربانی,kambiz ghorbani,kambiz nik,kambiz nick,علی مرشدی کامبیز قربانی ,kardo,kardo kaardo,cardo,caardo,کاردو جدید,دانلود اهنگ های کاردو,کاردو کیست,تفسیر رپ,شعر رپ, شعر رپ مجانی,دانلود بیت مجانی,رپ در ایران,بهترین رپر ایران,رپ خنده دار,رپ طنز,رپ اجتماعی,رپ,رپ فارس,رپ پارس,iranischer rapper,iranischer raper,

  توسط عمو مصی  |
 

آلبومی که هیچکس از امینم انتظارش را نداشت

پروژه‌ای که هیچ‌کسی انتظار انتشارش را از امنم نداشت

 

به قلم ملکوم جیکوب و اسکارلت استف

هردوی هواداران اولد اسکول و هیپ‌هاپِ مدرن از شنیدن آلبوم جدید امنم هیجان‌زده‌ خواهند شد. آلبوم Music to Be Murdered By که فرآیند ضبط آن در سال ٢٠١٩ انجام شده، و در ١٧ ژانویه منتشر شد، شروعی طوفانی در دهه جدید میلادی برای ژانر هیپ‌هاپ به‌شمار می‌آید.

دقیقا مثل آلبوم قبلی یعنی Kamikaze، امنم این بار هم بدون هیچ خبر قبلی هوادارانش را با انتشار این آلبوم سوپرایز کرد. از همان لحظه انتشار تا به امروز، بحث و تبادل نظر پیرامون معنای اشعار امنم در این آلبوم در جریان است.

چه صحبت جدیدی مانده که درمورد امنم انجام دهیم؟
چه از استایل و شخصیت امنم خوشمان بیاید یا نه، جایگاه او در دنیای هیپ‌هاپ و موسیقی در هزاره دوم میلادی غیرقابل انکار است. او تجربه اجرای زنده در کنار بزرگانی مثل داکتر دری و اسنوپ داگ را داشته، و سابقه همکاری با هنرمندان فوق‌العاده زیادی را دارد، از ریانا گرفته، تا فیفتی سنت و د ویکند. در حقیقت نام امنم و رپ بایکدیگر عجین شده‌اند.

هرکسی که می‌شناسید حداقل یک آهنگ از امنم شنیده، و این نشان‌دهنده نفوذ بالای امنم در سرتاسر دنیاست. حتی اگر آشنایی کافی با کارهای او ندارید، با سرعت چشمگیر رپ کردنش (که در آهنگ Rap God توانست ١٠١ کلمه را در مدت ١۶ ثانیه ادا کند) آشنا هستید، یا میم‌های مختلفی که از لاین Mom's spaghetti ساخته شده‌اند، که متعلق به آهنگ Lose Yourself است را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید.

این یازدهمین آلبوم امنم است و حاوی ٢٠ آهنگ، که برای لذت بردن هواداران تعداد مناسبی است. همکاری‌های جذابی هم در آلبوم وجود دارد، مثلا کورس آهنگ Those Kinda Nights توسط اد شیران اجرا شده، که یکی از آرتیست‌های موردعلاقه امنم در چند سال گذشته بوده. یا ترک Leaving Heaven با کمک اسکایلر گری ساخته شده و صدای قدرتمندش مکمل ملودی ساده و پرکاشن کوبنده‌ی آهنگ است. از طرف دیگر، آهنگ‌های سولوی آلبوم هم باکیفیت هستند. مثلا پیانوی آهنگ Darkness با فضای مالیخولیایی‌اش، یا بیت منحصربه‌فردی که آهنگ Farewell دارد. به‌خصوص در هیپ‌هاپ امروز که بسیاری از ترک‌ها از لحاظ آهنگسازی کپی-پیست هستند، این تغییر اتفاق مهمی است.

و در ادامه به فیل داخل اتاق می‌رسیم؛ یا شاید هم هیولای داخل اتاق! آهنگ Godzilla همانطور که از عنوانش معلوم است، آهنگی است که از همان ابتدا نظر بسیاری را به خود جلب کرد. این آهنگ حاوی ورس‌هایی از جوس ورلد است، رپری که بر اثر اوردوزِ ناخواسته در ماه دسامبر جانش را از دست داد، و این تبدیل به اولین آهنگ پس از مرگش شد.

عاملی که این آهنگ را خاص می‌کند ورس‌های آخر آهنگ هستند. سرعت عجیب و غریب امنم در رپ کردن که به آن اشاره کردیم را که یادتان نرفته؟ خب در گودزیلا هم امنم ٢٢۴ کلمه را در ٣١ ادا می‌کند که ادعا می‌شود رکورد خودش در آهنگ Rap God که سال ٢٠١٣ منتشر شد را جابه‌جا کرده است. بعضی‌ها معتقدند این آهنگ باید وارد کتاب رکوردهای گینس بشود، اگرچه رکورد این آهنگ هنوز بصورت رسمی ثبت نشده است.

شنبه 20 آذر 1400برچسب:امینم,کامیکازی,نقد آلبوم امینم,تحلیل امینم,درباره امینم,eminem,eminem iran,eminem kamikazi,امینم کامیکازی,نقد امینم,eminem naghd,naghde eminem,naghde rap,rap farsi,rape amrika,رپ امریکا,نقد رپ امریکا,بررسی رپ امریکا,بررسی رپ,تحلیل رپ,,

  توسط عمو مصی  |
 

 



نقد و بررسی آهنگ های رپ


 

 

 کاردو و مایا قربانی نوه گوگوش
 کاردو خطاب به 021g : بهت میگیم گندم شهروز آبادی چون به شهرستانی ها توهین کردی
 درگیری 021g و کاردو - اسمت بعد این گندم شهروز آبادی
 رضا پیشرو ما داریم زحمت میکشیم
 دانلود فری استایل کاردو رپ اعتراضی 1401
 معنی لقب رپر های نسل 4
 لیست رپرهای نسل 4 (اصلی)
 معنی اسم کاردو چیست ؟ (اصلی) اسم پسرانه کوردی ایرانی
 نقد آلبوم تریلر مایکل جکسون پرفروش‌ترین آلبوم تاریخ Thriller
 نقد آلبوم Xscape مایکل جکسون
 نقد آهنگ بشمار تتلو
 اسکی های امینم از رپر های ایرانی
 گوگوش و نوه اش مایا قربانی (دوست دختر کاردو رپر)
 معرفی نسل 4 و 3 و 2 1 رپ فارسی
 نیکی نصیریان | Niki Nasirian
 عکس چهره کاردو در کودکی ... kaardo chilhood
 دانلود تمام آهنگ های 021g | فول آلبوم 021جی
 021 جی مادر رپ فارسی 021G رپر دیریل
 021 جی کیست؟ بیوگرافی 021G مادر دیریل
 نقد و تحلیل آهنگ حصین به مولا (Ho3ein Be Mola)

 

اسفند 1402
مهر 1402
شهريور 1402
آبان 1401
شهريور 1401
تير 1401
خرداد 1401
فروردين 1401
اسفند 1400
بهمن 1400
دی 1400
آذر 1400
آبان 1400
مهر 1400
شهريور 1400
مرداد 1400
تير 1400
خرداد 1400
ارديبهشت 1400
فروردين 1400
اسفند 1399
مهر 1399

 

عمو مصی

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان میز نقد و آدرس mizenaghd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 371
بازدید ماه : 350
بازدید کل : 28968
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1